lauantai 13. marraskuuta 2010

Zake Tsurusen blues *

tää hönö ja haavat, syy ei taivaat aavat
mähän sain sen, mitä tilasin
huomenna takaisin, hei, Rane, mä vippaisin
sulta euron muutaman
mä lähden valssaa matildaa, valssaa matildaa
ja sä lähdet valssaa matildaa mun kaa

mä oon uhri viaton kujan sokaistun
ja nää sotilaat mua alkaa rasittaa
ei ne osaa suomee ja kaikki on rikki
ja läpimärät mun palmrothitkin
mä lähden valssaa matildaa, valssaa matildaa
ja sä lähdet valssaa matildaa mun kaa

ja rakit rähinöivät ja pirssit pysäköivät
paljon nekin auttaa taas
mä pyysin sulta puukkoo, sä repäisit paitain
jäin kyykkyyn tähän iltaan
mä join viskilekkerin, sä hautasit sen tikarin
kuvas jäi kiinni ikkunaan
kun mä aloin valssaa matildaa, valssaa matildaa
ja sä alat valssaa matildaa mun kaa

mä hukkasin mun pyhäinkuvan, sain suukkoluvan
rosvo yhtä kättä käyttää vain
kiinalainen kuumakalle kylmiä merkkejään
ja ne klubitytöt ne pintaa näyttää vain
mä meen valssaa matildaa, valssaa matildaa
ja sä tuut valssaa matildaa mun kaa

ei, en myötätuntoos kaipaa
karkurit neuvoo, kadut haaveistas säästä nyt
naaraa kalmonaarat ja haamut muistoja kauppaa
miten vain, aaveetkin tahtoo osille päästä nyt
mä käyn valssaa matildaa, valssaa matildaa
ja sä käyt valssaa matildaa mun kaa

kysy keltä kapulta vaan ja avaimet vankilaan
sen tietää ikämiesheppukin
että matildaa syytetään, kun se tappoi niin monta
minne ikinä reissumies, sinne aina reppukin
se valssaa matildaa, valssaa matildaa,
ja sä käyt valssaa matildaa sen kaa

raijaa vanha matka-askis vaan uuteen majapaikkaan
yks haava ei koskaan katoo
ei primadonnaa, siitä tuskin hajuu on
vanhaa paitaa koristaa jäljet veren ja viskin
hyvää yötä, kadunlakaisijat
kipinämikot, yövartijat, ja hyvää yötä, matilda, myös


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti