maanantai 8. marraskuuta 2010

syrjäsydänblues *

mun mies oli töykee, sanoi, mene, nyt riittää
Luoja, miten töykee, sanoi, mene, nyt riittää
sanoo Sanakin, sitä kylvää, mitä niittää

maailma mun padassani, illallinen mun kädelläin
maailma mun padassani, illallinen mun kädelläin
jos mut haluut ukko-kulta, tanssit kuunnellen mun pilliäin

rakastanut kolmee miestä, kerron totuuden
Luoja, vain kolmee miestä, kerron totuuden
eka isä, toka veli ja kolmas ken toi kurjuuden

Luoja, kuluu viikko, kuluu kuu tai kaksi
niin, niin, kuluu viikko, kuluu kuu tai kaksi
sun saastaiset tekoses ne kertyy saatavaksi

tallon lattiaa, mun roikkupää sen kuin nyyhkyttää
Luoja, lattiaa, mun roikkupää sen kuin nyyhkyttää
sydän syrjällään, ei mua mikään voi tyydyttää


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti