sunnuntai 7. marraskuuta 2010

umpikujablues *

nää nykyajat ei oo yhtään niinku entisajat
ääh, nää nykyajat ei oo yhtään niinku entisajat
sä tiedät, että mä toden sanon niinku todensanojat

parempia päiviä on nähty, en siedä näitä
joo, parempia päiviä on nähty, en siedä näitä
paljon paremmin meni, kun vietin Oulussa häitä

maalla kun synnyin, vaimo luulee, et joutava oon
niin, maalla kun synnyin, vaimo luulee, et joutava oon
panee mulle valjaat, huutaa, et muuli kiskokoon

kultasormuksen hankin ja vuokrat maksan
kultasormuksen hankin ja vuokrat maksan
hän pyykkinsäkin mulle antoi, ne sentään väistää jaksan

jollet sä haluu mua, mikset sä saa sitä kakaistuksi
no, jollet sä haluu mua, mikset sä saa sitä kakaistuksi
sanoisit suoraan tuossa uksi, kuuseen suksi ja muita kuksi

annan makeaa makeannälkään, mangut suolaista suolaa
annan makeaa makeannälkään, mangut suolaista suolaa
jos et tuu toimeen mun kanssa, toisten perään ala kuolaa

sä janoot mun lempee, mutta tylytät kuin vainolainen
jee, sä janoot mun lempee, mutta tylytät kuin vainolainen
sä oot päiväni mietelause ja yöni unikuvajainen

joskus tuumin, ootko kuolevainen, tunnut ihmeteltävältä
aah, joskus tuumin, ootko kuolevainen, tunnut ihmeteltävältä
toisinaan taas tuumaan, sut pitäs haudata elävältä


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti