lauantai 13. marraskuuta 2010

pimee blues *

mulla pimee blues
pahalta tuntuu niin
mulla pimee blues
mama, pahalta tuntuu niin
se tunnoista pahin
iskenyt kunnon veijariin

tummani perään
laiturilta nousen junaan
tummani perään
laiturilta nousen junaan
blues vyöryy päälle
pimee pitää riivattunaan

juon niin paljon viskii
sammuneenakin hoippuu
juon niin paljon viskii
sammuneenakin hoippuu
pää pimee ja sumee
järki kuin jalat huojuu

mun blues on niin karmee
pimeessäkin sen tunnen
mun blues on niin karmee
pimeessäkin sen tunnen
ja yks pimee ja umee aamu
lähdit, katsonut kun en

hyvä tumma mulla Porissa
toinen Myrskylässä
hyvä tumma mulla Porissa
toinen Myrskylässä
yksi Forssassakin
pysyn bluesissa pimeässä

kaikki salaisuutein
salarakkaalles vuodit
kaikki salaisuutein
nainen, salarakkaalles vuodit
mitä kerron nyt, iskee
heilaas kuin luodit

mä otin alle yö-Tolstoin
mama, nyt tää kaupunki jää
mä otin alle yö-Tolstoin
beibi, nyt tää kaupunki jää
sanoit, etten maistu
mua alkoi lähdetyttää


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti