perjantai 5. marraskuuta 2010

paha kuin Jesse James *

paha oon
paha oon
kuin Jesse James, ahaa

oli kamu kerran
tai siksi luulin
tuli tyköni
sanoi ”Zake?”
sanoin ”Mitä mies?”
”Oon ulkosalla”
mä sanoin ”Niin?”

otin kollin sisään
annoin asuinpaikan
sitten selvisi
ukko ympäriinsä
kulkee haastamassa
että nappasi naisein

mä suutahdan
menen kollin luo
niin kuin pitääkin
sanon “Kuules nyt
varoitan vain kerran
seuraavan kerran
varoitan aseellain”

sillä paha oon
paha oon
kuin Jesse James

ottaa aivoon, ottaa aivoon
aion rusentaa sut aamuvarhain
mulla kolme veikkoo
tekee likaisen työn
mua et näekään
olen iso kiho
maksan tapporahat
jahka sut hoitavat

omalla laillaan
ne voi ampuu
ne voi viiltää
ne voi hukuttaa
en mene sanomaan
enkä piittaakaan
kunhan sut hoitavat
omalla laillaan

ottaa aivoon
paha oon tänä aamuna
kuin Jesse James

vievät suoraa päätä
sut joenrantaan
neljä törmää alas
kolme törmää ylös
lue rivivälit
vielä päästään diiliin

mua ottaa aivoon
paha oon
kuin Jesse James

ne sitoo sun kädet
ne sitoo sun jalat
ne tukkii sun suun
ei käy kiljuminen
ei auta ulvominen
pääset veden varaan
kuplat sen kuin kohoo
hou-hou
brrr-hrrr

joojoo, ottaa aivoon!


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti