torstai 4. marraskuuta 2010

oon jynssääjäjätkä *

aamulla nousin puoli neljältä
takaovella pidettiin meteliä
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

niin, hän jynssäilee jo yön hetkinä
yhä uudelleen tahtoo hän jynssätä
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

ei ole hänelle missään hukkaviivoja
nousee leipäkin hältä ilman hiivoja
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

mä jynssään vasempaan, jynssään oikeaan
sanoo naiseni: ei jätkä jynssäystä saa loppumaan
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

jynssään aamusta varhain aina iltapimeään
ei jynssäpimu päästä mua mielestään
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

vanhusto jynssää, jynssää nuoriso
mut' on jynssääjistä muut silkka alhaiso
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt

tänä aamuna kerran jo jynssäsin
mut' hetken päästä uudestaan jo aloitin
mä oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
oon jynssääjäjätkä
jynssään kaikki yöt


Salama-Huuskonen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti