sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Zaken blues *

heräsin tänä aamuna, surku on sininen
muija poissa, nyt kerro, mitä tekeminen
senhän tiedät, yksinäinen oon
siniset seikat saa aina vihin musta
joo, beibi, sama se
vielä kerron uudesta noususta

kun muija lähti, jätti mut murtumaan
sanoi ”näkemiin, Zake, en jää tänne turtumaan”
senhän tiedät, yksinäinen oon
siniset seikat saa aina musta vihin
mä sanon sama se
Zake vielä nousee vaikka mihin

nyt täytyy käydä yksin ja maata yksin
tää menee rakkaani piikkiin, hän toisen kanssa sylityksin
senhän tiedät, yksinäinen oon
siniset seikat aina musta vihin saa
joo, mutta sama se
vielä joskus jokin mut nostattaa

jospa oisin kuunnellut äitiäin, tehnyt mitä käski synnyttäjäin
kotona loikoisin vain suuressa sängyssäin
sillä ja koska mä yksinäinen oon
aina musta vihin saa seikat siniset
niin, no, sama se
yhtä varmasti nousen kuin sä, sääski, iniset

mies luotiin hallitsemaan, vaan nainen se hallitsee
joskus mietin, raukka, mitä tehdä, kun olosuhde tämä vallitsee
koska ja sillä mä yksinäinen oon
aina musta vihin saa siniset seikat
joo, se on sama se
vielä nousen ja heitän kuperkeikat


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti