torstai 23. syyskuuta 2010

vähän rahaa blues *

jos mulla olis vähän rahaa
niin toteaisin vain mä että ahaa
ei paukku tee mulle pahaa
aamulla aikaisin

tyttöni pieni on punatukkainen
en hänestä oo mustasukkainen
mä aion viedä hälle kukkasen
aamulla aikaisin

äitini oli nainen kultainen
kaiken kesti kaulassaan helmiäinen
lähteä pitää tai selviä en
pois alta noiden sikojen

on elämä tiellä vain lainaa
selkääni mun synnit painaa
kun perille pääsen oon jo vainaa
aamulla aikaisin

oon peluri mä luonteeltain
kulmien alta katson korttejain
kolme ässää on taivasosain
aamulla aikaisin

jallupullo on mun tyynyni
kun mä lopulta heitän veivini
pakit antoi mulle tyttöni
aamulla aikaisin

jos mulla olis vähän rahaa
niin toteaisin vain mä että ahaa
ei paukku tee mulle pahaa
aamulla aikaisin


yks Kake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti