sunnuntai 12. syyskuuta 2010

lähetä enkeli, Luoja *

Luoja, Luoja, lähetätkö enkelin
jos ei heru sulta, saat multa kiusuribrunetin

uudet lemmenleikit, parhaat mitä sainkaan
Kymenlaakson naiset, ei Zakelle lepoa lainkaan

kulmassa kirkaistiin, minä katsastamaan
ryhtyivätköhän taas naiset mua saalistamaan

menin kamarille, matkalaukku kädessäin
kaikki naiset itki, huusi, ”Zake, vihille päin”

mamma kielsi, kun ajoin lapsena leikkijunaa
ei mustan ammun maitoo, ei mustan kanan munaa

mun beibi hautoo pahaa, mä haudon pahaa itsekin
aion notkua täällä, mitä ikinä mun beibi tekeekin

muhun ei oo luottamista, mua ei saa tyydyttymään
kun miehet näkee mut, ne rupee naiseensa kiinnittymään

lemmin lempimistä, se käy mihin aikaan vain
menen saman tien Kymenlaaksoon, pannakseni parastain

on mulla kolme naista, keltanen, ruskee ja musta
vain Haminan pormestarilla yhtä prameeta edustusta

yksi nainen Kotkan keltaa, toinen Virolahden ruskee
mutta Anjalan musta se vasta mulle lähtölaskennan laskee

siispä heihei, lyyli, joku päivä vielä törmätään
vielä harmittelet, miten tän miehen hääditkään


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti