torstai 23. syyskuuta 2010

vuottaa kuolemaa *

aina tiedä edes en, minne tie mut tänään vie
aina tiedä en, tää kenen syytä lie
kai vain jatkan kulkuain
juopottelen ja pelaan ain
se on helpompaa kuin vuottaa kuolemaa

oli äitein lempein, vaan oli mulla isäkin
se mun äitiäni löi aina iltaisin
äiti meni menojaan
sai isä murheet pojastaan
se oli helpompaa kuin vuottaa kuolemaa

kun nuori mies olin, baarissa tytön tapasin
se tyhjensi mun taskut ja katosi
silloin häpesin mä niin
ostin pullon, olin pelti kiin'
se oli helpompaa kuin vuottaa kuolemaa

sanoi mulle kaveri, näin me tullaan rikkaiksi
me yks äijä ryöstettiin ja häivyttiin
pian saapui poliisi
mä paloin lapsuuskotiini
kaksi vuotta saan nyt vuottaa kuolemaa

nyt olen vapaa mies, olen saanut ystävän
se ei edes osaa juoda tai varastaa
on sen nimi kodeiini
se on ystävääkin parempi
nyt vuotetaan me yhdessä kuolemaa


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti