sunnuntai 19. syyskuuta 2010

hanki mulle vakuutus *

jos mut hylkäät, beibi, sanot, ettet takaisin tuu
silloin tuotat mulle köpelön kohtalon, sydämein infarktistuu
sun pitäis hankkii mulle vakuutus, beibi
hanki mulle vakuutus, beibi
jos ei enää olla me parit, kaivoon viskaan hokkarit

kulta, mä sua lemmin, jos vain mussa henki pihisee
mutta jos sä häivyt, tyttösein, kalma mut houkuttelee
sun pitäis hankkii mulle vakuutus, beibi
hanki mulle vakuutus, beibi
jos saatat mut täysin lamaan, kelpaan vaan delaamaan

en pelkää tautia, en onnettomuutta
terve oonhan kuin vuohipukki
vaan kuule Fennian tarjousta uutta
ennen kuin itku mun hengen tukki

mä tunnen itsein, beibi, tunnen kuin omat taskuni
elää en jaksais, beibi, jos muille sä tarjoilisit lempesi
sun pitäis hankkii mulle vakuutus, beibi
hanki mulle vakuutus, beibi
en turhaan eläväin kirjoissa nyhjää, potkaisen tyhjää


Salama-Huuskonen

2 kommenttia: