lauantai 18. syyskuuta 2010

kyrvänimijän blues *

oon koulupoika orpo, tulin juuri kaupunkiin
joo, oon koulupoika orpo, tulin juuri kaupunkiin
olin kuullut siitä paljon, päätin saapua stadiin

suurtorilla mä kierran, lankeen makuukamarikatseisiin
Ateneumin eteen kuljen, tutustun vain Isoon-Aleksiin

mistä saisin ihojullin, mistä perseeseeni kullin
ei mulla oo ees rahaa, silti pahaa jaksan tehdä aina vaan

mä nuorta poliisia manguin käyttämään käsirautojaan
mä lätin kautta kuljin bylsimässä sikojaan
oli kypärä kireällä, kun se kävi mua pampulla nussimaan

mistä saisin ihojullin, mistä perseeseeni kullin
ei mulla oo edes rahaa, silti pahaa jaksan tehdä aina vaan

oon koulupoika orpo, tullut sun kaupunkiin
oon koulupoika orpo, tullut sun kaupunkiin


Salama-Huuskonen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti