perjantai 2. heinäkuuta 2010

seitsemäs roikale *

jokainen tahtois olla poika seitsemäs
mutta siinä ette pääse mua lähemmäs
mä oon se
joo, mä oon se
mä oon se
mä oon se
mä oon seitsemäs roikale

menneet kaikki tiedän, ennustan tulevaa
taidan sielua taikka ruumista mä ilahduttaa
taivaalle katson ja näen totuuden
osaan kertoa: ei naisesi oo uskollinen
mä oon se
joo, mä oon se
mä oon se
mä oon se
mä oon seitsemäs roikale

sairaat parannan ja vaikka kuolleet herätän
kypsät naiset nuorennan ja vielä enemmän
onnesta itketän mä pikku tyttöset
ja vaikka itsestään paukkuvat mun olkaimet
mä oon se
joo, mä oon se
mä oon se
mä oon se
mä oon seitsemäs roikale

oon pösö ja mahtaja, meen minne vaan
jokaisesta likkalapsesta teen lemmensairaan
mieleesi kun muistuu, miten sua kutittelin
jo muistikuvasta sä saat orgasmin
mä oon se
joo, mä oon se
mä oon se
mä oon se
mä oon seitsemäs roikale

ilman seitsemättä poikaa oot onneton
mutta maailmassa heitä vain yksi on
ja mä oon se
joo, mä oon se
mä oon se
mä oon se
mä oon seitsemäs roikale


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti