sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

ihana nainen *

mulla on ihana nainen, ei ole mitään ihanampaa
mulla on ihanainen nainen, ei ole mitään ihanampaa
niin, on kaikki miten pitää, käytin niin tiuhaa kampaa

kutsun hunajaksi, mutta ei niin makee ole hunajakaan
kutsun hunajaiseksi, mutta ei niin makee ole hunajakaan
aina kun näkee tytön, ei pidä polvet vanhalla Zakellakaan

niin, ihana on niin ja lempiväinen, mä kerron kaikkialla
niin, ihanainen on niin ja lempiväinen, mä kerron kaikkialla
niin, pitää tukkaansa niin, ei jaksa jalat vanhan Zaken alla

hän on niin ihana ja lempiväinen, sen tahdon ristiin rastiin rääkäistä
hän on niin ihanainen ja lempiväinen, sen tahdon ristiin rastiin rääkäistä
niin, sen tahdon tietävän joka miehen, hän ei totta vie torju meikäläistä

hän on ihana niin ja lempiväinen, sanon julki sen, loikin missä loikin
hän on ihanainen niin ja lempiväinen, sanon julki sen, loikin missä loikin
niin, jos hän joskus ottaa ja jättää mut, se se vasta viiltää voikin

mä rakastan sitä suloista naista


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti