torstai 22. heinäkuuta 2010

ravista sun rahantekijää *

ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ja sitten

ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
ja sitten

mulla on tyttö, joka kukkulalla asustaa
mulla on tyttö, joka kukkulalla asustaa
mua väittää armastavansa
mutta se on silkkaa fuulaa

sun pitää ravistaa sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää, beibi
ravista sun rahantekijää
ravista sun rahantekijää
sun pitää ravistaa sun rahantekijää
ja sitten

mulla on tyttö, joka aina on uskoton
mulla on tyttö, joka aina on uskoton
ei noudata mun neuvoja
vaan on siltajumi, vallaton

ei tahdo ravistaa rahantekijää
ei ravista rahantekijää
tahtoo vaan toimestajaa vierittää
ei tahdo ravistaa rahantekijää
ei tahdo ravistaa rahantekijää
ei tahdo


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti