torstai 8. heinäkuuta 2010

nurkassa istuu blues

mä istuin Kaken kanssa
taas kantakapakassa
kolmatta kaljaa juotiin
niitä näitä juteltiin
kun Kake mulle sanoi
sanoi mulle näin

älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
illan sua pitää
mutta huomenna on jo uus

vaan heti sinne katsoin
silmiin jäänsinisiin
katseestansa vaivuin
syvälle hypnoosiin
hylkäsin Kaken neuvon
joka kuului näin

älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
illan sua pitää
mutta huomenna on jo uus

pöytää mä vaihdoin
punaviiniä tarjosin
savukkeensa mä sytytin
sinistä savua hengitin
vaimoni ja lapseni
mä illaksi unohdin

(Kake sanoi)
älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
illan sua pitää
mutta huomenna on jo uus

aamulla mut heitti
ulos alas kadulle
vaatteeni mä oikaisin
ja kotiini kävelin
mut ovi ei auennut
ja se pysyy mulle kii

nyt mä istun sun kanssa
taas kantakapakassa
juodaan jo viidettä kaljaa
kun nurkkapöytään nään
hetken hiljaa oon
sitten sanon sulle näin

älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
älä katso nyt
mutta tuolla nurkassa istuu blues
illan sua pitää
mutta huomenna on jo uus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti