sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

aion kaataa korttitalosi *

sä luulet, että kortit puolellasi on
sä luulet, että valtit kädessäsi on
että hurmata voit tytön jokaisen
että pelisi sun on loputon

mut kerron sulle uutisen
päin naamaasi mä täräytän sen
päivänä jonain, kesken jaon
paljastan liikkeesi jokaisen

mä aion kaataa korttitalosi maahan
hyvin pian
mä aion kaataa korttitalosi maahan
pyyhin pois lian

muiden elämän sietämättömäksi teet
kun laskelmoit siirtoa seuraavaa
naisia vain hyväksesi käytät
ja sydämiin jätät monta haavaa

sä olet elämästä pelin tehnyt
naiseen jokaiseen kajonnut
mitä aiot tehdä kun lopulta huomaat
että korttitalosi sun on sortunut

mä aion kaataa sun korttitalosi maahan
hyvin pian
mä aion kaataa sun korttitalosi maahan
pyyhin pois lian


yks Kake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti