torstai 15. heinäkuuta 2010

älä myllää mun hautaa *

no, yhtä vain mä aion sulta pyytää
niin, yhtä vain mä aion sulta pyytää
yhtä mä aion sulta pyytää
älä, ei, älä myllää mun hautaa

mua kaksi valkoratsua seuraa
mua kaksi valkoratsua seuraa
jo kaksi valkoratsua seuraa
mun hautuumaani tannerta polkee

sä lienet kuullut ruumisarkun kolkkeen
sä lienet kuullut ruumisarkun kolkkeen
sä lienet kuullut ruumisarkun kolkkeen
jonkun rääväsuun vaimenevan solkkeen

sä lienet kuullut kirkonkelloin pauhun
sä lienet kuullut kirkonkelloin pauhun
sä lienet kuullut kirkonkelloin pauhun
jonkun rämäpään kangistuvan kauhun

ja mun sydän jarraa, kädet paleltuu
ja mun sydän jarraa, kädet paleltuu
ja mun sydän jarraa, kädet paleltuu
nyt mä uskon Sanassa sanottuun

vielä yhtä mä aion sulta pyytää
viimeistä palvelusta pyytää
viimeistä palvelusta pyytää
älä, ei, älä myllää mun hautaa


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti