tiistai 6. heinäkuuta 2010

heittämäisilläni veivin *

silmät hassut mulla
taitaa se kuolema tulla
taitaa kuolema tulla
silmät hassut mulla
nyt taitaa kuolema tulla
joo
synnyin jotta kuolen, niin se rullaa
mutta kurjaa jättää kersa tuutilullaa
joo

yhtä varmaan elää
kuin syntyy ja veivin heittää
syntyy, elämästä heittää
niin varmasti elää
kuin syntyy ja veivin heittää
joo
synnyin jotta kuolen, niin se rullaa
mutta kurjaa jättää kersa tuutilullaa
joo

äitis hoiti mua
kuin muitakin vauvoja
kuin kaikkia muitakin vauvoja
lapsi, sun äitis hoiti mua
kuin muitakin vauvoja
joo
siksi pakko syvään huokaista
ja kotona tyhjää polkaista
joo

monet takkavalkeet
itki äitis, huusi täydet palkeet
äitis itki, huusi, täydet palkeet
monet takkavalkeet
itki äitis, huusi täydet palkeet
joo
jouduin kertoo, ehkä halkeet
mut nää oireet on kuolonalkeet
joo

katsos tuonne kaakkoon
katso kalmistoon
katso kylmään kalmistoon
katsos tuonne kaakkoon
katso kylmään kalmistoon
joo
siellä seisoo saattajisto, seisokoon
vaiti tuhatpäin, laskee mua alaviistoon
joo



Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti