torstai 22. heinäkuuta 2010

kissakalablues *

kunpa oisin kissakala
meren uumenet mä uiskentelisin
ja jokainen kaunis nainen
ois mun kalastaja
koittais mua havitella
vaikka haavilla
jaa jaa, jaa jaa

mä menin alas mun beibin taloon
beibi sanoi: "Huuskonen, lahna ole et
mut tiedätsä
mun mies on poissa
esiin otan uistimet
riisun vetimet"
jaa jaa, jaa jaa

siks' tahdon olla mä kissakala
meren uumenet mä uiskentelisin
verkkoon saisin nuo naiset
jotka tulee mua juksaamaan
lasikuituvavoillaan
mato-ongillaan
jaa jaa, jaa jaa

mä menin alas kirkkotaloon
ja ne pyysi mut rukoilemaan
mä polvistuin
mut' mun suustain
ei tullut sanaakaan
ei sanaakaan
ei ainuttakaan

siks' tahdon olla mä kissakala
meren uumenet mä uiskentelisin
ja edes joku jossain
mua odottais
yksin-, kaksintroolais
mua kalastais
jaa jaa, jaa jaa

en tahdo olla särki, en tahdo olla lohi
en ahven, en matikkakaan
sammakon lailla ne ohi onnen vaeltaa
jos en saa olla sun kissakala
en ui ollenkaan
en ollenkaan
en ollenkaan


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti