sunnuntai 19. joulukuuta 2010

mä heräsin tänä aamuna

mä heräsin tänä aamuna, takobluussi päässä soi
mä heräsin tänä aamuna, takobluussi päässä soi
kuin darra tai katzenjammer, pää nyrkkipajaa olennoi

on outo hemmo Zake, yötä myöten soittaa pianoin
on outo veikko Zake, yötä myöten soittaa pianoin
silti viljelyshommat hoidan, pellot peitän guanoin

tietomies jos oisin, mua kiittäis koko pogosta
mä tietomies jos oisin, mua kiittäis koko pogosta
kun tulee kotipuolen tytöt, nousee lippu puolitangosta

äiti sanoi mulle: jätä rauhaan tyttöset
äiti sanoi mulle: jätä rauhaan tyttöset
vastasin mä tuhahduksin, vedin jalkaan töppöset

mä kuljen vaikka missä, vaikka oisi polku mäkinen
mä kuljen vaikka missä, vaikka oisi polku mäkinen
on mulla voimat kuin pienen kylän, jos on se vähäväkinen


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti