keskiviikko 8. joulukuuta 2010

loppakouran blues *

loppiainen ja loppakouran blues
vaikee voittaa, kun koittaa häviö uus
yöpaikat vievät voimat
hakkaa ne päätä seinään
valkkaa siinä jompikumpi umpikujuus

baarimikot tuntee mut nimeltä
ne saa mut kiinni sinen keskeltä
ja mä oon daihaardi biljardigepardi kokardipää
kun mun pitäs siivosti elää

joitakuita leidejä tapailen tällöin tuolloin
ne törsää lempeen ikään kuin kausihuolloin
ei sitä rakastaa julmia raakalaisia vois
ne ryövää lemmen ja häipyy paikalta kauas pois

nojoo, kun rakastuu, tuuli tuivertaa
mutta ei tässä jaksa paljon pakertaa
se mua nakertaa kun haluun likistää mut ehkä hajoot
hajuvetes vain ei jätä mua rauhaan

baarimikot tuntee mut nimeltä
ne saa mut kiinni sinen keskeltä
ja mä oon daihaardi biljardigepardi kokardipää
kun mun pitäs siivosti elää

mukaan vaan, beibi
anna lemmen leimahtaa
kärvennyn, minkä mahtaa
sun silmiin voi vain romahtaa
oot kuin katsois aurinkoon
kuiskaa mulle, että mä ainoo oon
anna mennä, kuiskaa, että ainoo oon
kuiskaa, että mä ainoo oon
anna mennä, kuiskaa, että ainoo oon


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti