perjantai 31. joulukuuta 2010

jouluaatto *

on jouluaatto
mama, kuule, kun vaikerran
on jouluaatto
mama, kuule, kun vaikerran
ota mut takas, beibi
saat mitä vaan vaikka minkä verran

oli kivaa, beibi
beibi, anna vähän lisää
oli kivaa, beibi
beibi, anna vähän lisää
annan sulle lempee
jolla ei oo äitii, ei isää

tein sulle väärin, mama
niin järin pahoillani oon
tein sulle väärin, mama
niin järin pahoillani oon
mut on sentään jouluaatto
joten etkö vois palata taloon

mama, älä mua hylkää
tähän tämän joulun jouluaattoon
mama, älä mua hylkää
tähän tämän joulun jouluaattoon
itkin sun perääs niin lujaa
että kastui lieve palttoon

nyt on jouluaatto
tästä kontista lahjasi ongit
nyt on jouluaatto
tästä kontista lahjasi ongit
oon sun joulupukkis, vaikkei ookaan
valkeet mulla pulisongit


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti