perjantai 31. joulukuuta 2010

hyvää uutta vuotta *

mä laulan vuodesta
kaksituhatta ja yksitoista
mä laulan vuodesta
kaksituhatta ja yksitoista
ei muuta tuloillaan
sinä ainoo uutukainen, tule ja loista

loikoiltiin beibin kanssa
ja voitaisiin yhä maata
loikoiltiin beibin kanssa
ja voitaisiin yhä maata
raketit vain eivät saata
millään räjähtelemästä laata

kerran vietin uutta vuotta
olin silloin nuorukainen
kerran vietin uutta vuotta
olin silloin nuorukainen
lemmin lyyliäni tuolloin
läpi yön kuin pahalainen

yhtenä uudenvuoden aamuna
heräsin mä ypöyksin
yhtenä uudenvuoden aamuna
heräsin mä ypöyksin
vielä illalla oltiin beibin kaa
tiiviisti sylityksin

inhottaa anoo uunna vuonna
mutta viski on pirun vahvaa
inhottaa anoo uunna vuonna
mutta viski on pirun vahvaa
ensi vuonna ovelle taivaan tai helvetin
kummin vain, kernaasti käännän kahvaa


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti