sunnuntai 5. joulukuuta 2010

hällä väliä -blues *

viikkoon syöny oo en, unissa kävelen
luteita väistelen, torakoita välttelen
joka päivä, joka yö mä vain itkeskelen
niin, itken

lemmin beibiäin, omaksi haluan
ellei hän oo mun, olkoon ilman
hän jätti mut, mä pärjäilen
sinnittelen, jollakulla hänet korvannen

mull’ on hällä väliä -blues, mistään tyydyty en
joka päivä, joka yö mä vain itkeskelen
menen kauppaan ja ostan kiikkustuolin
blues valtaa mut, keinun pois, mitä huolin
lempeni kelpaamattomuus
hällä väliä -blues

mä heräsin tänä aamuna, bluesia sisään lappoi
beibi jätti, mut melkein hengiltä tappoi
lähti nostelemaan sanomatta sanaakaan

nyt huolta kannan, yksinäisyys syvältä kourii
kun kyyhkyläiset eroaa, äkkiä sitä hourii
hän häipyi kohti paikkaa nimeltä Ii

mulla hällä väliä -blues, en tyydyty mistään
joka päivä, joka yö mä vain itkeskelen
ei tästä lemmestä mitään tullutkaan
oma tummani ei mun omani ollutkaan
lempeni kelpaamattomuus
hällä väliä -blues


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti