maanantai 17. tammikuuta 2011

vatruskaa *

mä menin mustalaisen luo: ”voitko ennustaa”
mä menin mustalaisen luo: ”voitko ennustaa”
”poika”, hän sanoi, ”siunaantuu sulle vatruskaa”

”ei kellekään kaupungissa lohkee sitä määrää sultsinaa
ei kellekään kaupungissa lohkee sitä määrää sultsinaa
älä raippeitas revi, kyllä piirasta tollanen kultsi saa”

paahdoin Manskua myöden, käännyin siitä Aleksille
paahdoin Manskua myöden, käännyin siitä Aleksille
etsin tyttöä, joka tottelee nimeä Vaikeesti Saatava Camille

"jollet tahdokaan mua, Iso Cee, etkö voisi kertoa sen
jollet tahdokaan mua, Iso Cee, etkö voisi kertoa sen
turhaanpa silloin kupeillasi norkoilen ja häiritsen"

taisi bööna jättää ja tytär haukkuu multa irti peffan
taisi bööna jättää ja tytär haukkuu multa irti peffan
ei siinä mitään, vaan Visa Mäkinen tekee musta kokoillanleffan

mun baari on Memphis, ei Egyptin eikä Tennesseen
mun baari on Memphis, ei Egyptin eikä Tennesseen
S-kortin pöytäytän, höyläytän, ei musta muihin höyläämisiin

ou, kimma jätti, Camille jätti kuin jättikin
joo, luoja, se jätti, jätti kuin jättikin
pitkä on tiski, pitkä pyykki, piimä, märät kaikki, märkä rättikin


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti