maanantai 31. tammikuuta 2011

alkoholi ja lantrinki -blues *

alkoholi, alkoholi, voi voi
se päässä juimii (poeka poeka!)
alkoholi, beibi, voi luoja
multa maksan roimii (elä juo!)
ja jos kuole en alkoholiin, luoja
en kuole edes tippuriin

varhain aamulla mä herään, itken
on pullot sängyn vieressä (mittees sitten?)
varhain aamulla herään
on pullot sängyn vieressä
ne sanoo, "kännit mä vedän
tahdon pulat pois mun mielestä"

mmm mmm, ikiajat voin mä valittaa
mmm mmm, ei lykkäillä voi kuolemaa (kauan soat valittaa!)
sanoo, "pois kaupungista lähden
kun pullo kertoo huoliaan"

vaikka pelkkää lantrinkia juon
kunnes saan myrkytyksen (määt sekaisin)
pelkkää lantrinkia juon
kunnes saan myrkytyksen (poeka poeka, määt viel' sekaisin)
vastaan ottanut oon
mä kalmantyrkytyksen

mmm mmm, mmm mmm,
mmm mmm, mmm mmm, on alkoholi mut etsintäkuuluttanut
jos se ei mua tapa
ainakin se sammuttaa mut

mä heräsin tänä aamuna, itkin
oli alkoholi mielessäin
heräsin tänä aamuna ja itkin
oli alkoholi mielessäin
on mulla alkoholiblues
se vie mut pitkäripaista päin


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti