keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Pinjaisen blues *

mä heräsin tänä aamuna
valot kaikki päällä
mä heräsin tänä aamuna
valot kaikki päällä
mutta poissa oli hän
ei Pinjaa enää täällä

jos ei koskaan paneudu mihinkään
ei ikinä iske blues
jos ei koskaan paneudu mihinkään
ei ikinä iske blues
vaan vaikee miettimättä
vaikeeta paneutumattomuus

mulla oli Pinjainen
se mimmi painoi vähän vain
mulla oli Pinjainen
se mimmi painoi vähän vain
äitinsä ja isänsä ei ollu
mun suurimpia ihailijoitain

aion laulaa sulle laulun, beibi
ja sitten kaikki laulut jää
aion laulaa sulle laulun, beibi
ja sitten kaikki laulut jää
eikun mandoliini kainaloon
ja kohta raikuu Hämeenkatu tää

jostain vanha kunnon juna kolkkaa
aah, se kuin mua jahtaisi
jostain vanha kunnon juna kolkkaa
aah, se kuin mua jahtaisi
meinaan livistää sen alta pois
soittaa yhdelle, joka temput taisi


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti