torstai 6. tammikuuta 2011

lemmensairausblues *

on mulla tunne, tää on blues, luoja
sanoi beibi näkemiin
mikä lie juoni uus
nyt satsaan itkemisiin, luoja

niin silloin sanoi näkemiin
luoja, uskoin kyyneliin
mut hoitaa, sut hoitaa, tuttu semmonen lempi

luoja, kunpa kuulisin kun kutsuu
mua suloukkeliksi, siitä uneksun
sydämeni menetin
miettimistä paheksun

mä niin totuin suhun kai niin
et enää turvaa suloukkeliin
ja oon yksinäinen
mulla lemmensairausblues

niin rakastan, rakastan tyttöä nättiä
sehän se mua vaivaa
niin rakastan, rakastan tyttöä nättiä
hän vain ei musta piittaa

luoja, koin ja koin häntä tyydyttää
ei jäänyt kuitenkaan
kun hän nyt tekee lähtöä
en voi muuta sanoakaan

on mulla tunne, tää on blues, luoja
sanoi beibi näkemiin
mikä lie juoni uus
nyt satsaan itkemisiin, luoja

niin silloin sanoi näkemiin
luoja, uskoin kyyneliin
mut hoitaa, sut hoitaa, tuttu semmonen lempi

luoja, kunpa kuulisin kun kutsuu
mua suloukkeliksi, siitä uneksun
sydämeni menetin
miettimistä paheksun

mä niin totuin suhun kai niin
et enää turvaa suloukkeliin
ja oon yksinäinen
mulla lemmensairausblues


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti