sunnuntai 23. tammikuuta 2011

hurmaava naikkonen *

hei mimmi, lilli, etkö kuule mun kutsuain
hurmaat niin, hurmaat, mun beibi, hurmaat niin

niin lemmin beibiäin, lemmin luuytimeen
otti Marski ryypyn, pelkän Ryti veen
hurmaa hän, hurmaa, naikkosein, hurmaa niin

tuolta beibein tulee, älä viisastele
oho, Beckenbauer ja, kas, Pele
hurmaa hän, hurmaa, hurmaa, mun beibein, hurmaa niin

hei mimmi, lilli, etkö kuule Kuuro-Zaken kutsua
hurmaat niin, hurmaat, hurmaat, naikkosein, hurmaat niin

hei mimmi, lilli, etkö kuule kutsuain
hurmaat niin, hurmaat vaan, mun naikkosein, hurmaat niin

lemmittyin, hän lähti vanhemmilleen
nyt ollaan tälleen, ei enää olla silleen
hurmaa hän, hurmaa niin, mun naikkosein, hurmaa niin

miljoona paikkaa, jossa mielin kielin piipahtaisin
vaan lempimäni nainen, maisista hurmista hurmaavaisin

hei mimmi, lilli, etkö kuule Kuuro-Zaken kutsua
hurmaat niin, hurmaat, hurmaat, naikkosein, hurmaat niin


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti