torstai 14. lokakuuta 2010

tuomariblues *

"terve tuomar', mitkä sakot saan?
terve tuomar', mitkä sakot saan?
taalanko vain vai kymppejäkö kaivataan?"

sivusta katsoin, vaan murhasta syytetään
sivusta katsoin, vaan murhasta syytetään
naiset riekkuu, vaikken tapa kärpästäkään

ei oo mulla ketään maksamassa takuitain
ei oo mulla ketään maksamassa takuitain
joudunko joukkoon linnakundien viattomain?

"tuomar' Karski, jaa kakkuu kevyimmästi
tuomar' Karski, jaa kakkuu kevyimmästi
mulla duunit vähät, palkat yksi pirun iso rästi"

vaimoni jo kiikuttaa satalappusta tänne päin
vaimoni jo kiikuttaa satalappusta tänne päin
huutaa, "tuomar', säästä toki mun miestäin"

"rouva, ei satanen riitä, hakekaa kaksi lisää
rouva, ei satanen riitä, hakekaa kaksi lisää
tai muuten joutuu ukkonne kiven sisään"

"kulta, älä vangitsemistain sure, vaikeroi
kulta, älä vangitsemistain sure, vaikeroi
kyllä kuritushuone mulle koti olla voi"

kaikki lupaukset ympäripyöreetä soikeutta
tuomarin lupaukset ympäripyöreetä soikeutta
tuomarikin lusis, jos olis olemassa oikeutta


Salama-Huuskonen & Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti