keskiviikko 6. lokakuuta 2010

pikku ajopeli *

joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
siin’ on ihan vakiokaasutin
mut väärää löpöö tankkas mamselli

nyt teen niin kuin sinä teet
mä huipulle tuon vuoren lennähdän
luoja, jollen löydä beibiäin
ken tietää, minne pöllähdän

sillä, joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
siin’ on ihan vakiokaasutin
mut väärää löpöö tankkas mamselli

mä en tiedä, beibi
en tiedä, mitä teen
ryhdynkö sua puntaroimaan
vai sulle suorastaan suutahteleen

sen sanon, joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
siin’ on ihan vakiokaasutin
mut väärää löpöö tankkas mamselli

mä en tiedä, beibi
en tiedä, mitä teen
beibi, satsaat suloon
vaan et uskollisuuteen

mut, joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
joojoo, reistailee mun pikku ajopeli
siin’ on ihan vakiokaasutin
mut väärää löpöö tankkas mamselli


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti