tiistai 12. lokakuuta 2010

mikkisoftablues

taas mikkisofta tuhosi multa yhden tiedoston
nyt hihat multa palaa, olen pian tiedoton
mullon mikkisoftablues
on mulla mikkisoftablues
taju menee nolla-kuus
on mulla mikkisoftablues

mä parametrit tallentelin, palomuurit asensin
aikain oisin viettänyt vaikka haudass' mieluummin
mullon mikkisoftablues
on mulla mikkisoftablues
on joka lataus ikuisuus
on mulla mikkisoftabluus

tietokonein kingi olen, mikään tumpelo en
käskyttää osaan speccun tai kuusnelosen
en enää kiillotella jaksa mikkisoftan helmiä
sillä silmällä jo katson muita käyttöjärjestelmiä

rämeikössä formaattien yhteensopimattomain
epätoivoisna miesnä mä ratkaisua hain
mullon mikkisoftablues
on mulla mikkisoftablues
mene roskakoriin, korjaa luus
on mulla mikkisoftablues


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti