torstai 15. joulukuuta 2011

mä en herännyt tänä aamuna

mä en herännyt tänä aamuna
tänä aamuna mut herätettiin
mä en herännyt tänä aamuna
tänä aamuna mut herätettiin
ani aikaisin tänä aamuna
haukuttiin ja jätettiin

se ei sattunut kovin raa'asti
kovin raa'asti vaikka tehtiin
se ei sattunut kovin raa'asti
kovin raa'asti vaikka tehtiin
sitä eelsi rikos, jollaisista
ei kirjoitella lehtiin

kohteli kaltoin, piteli pahoin
löi laimin sekä jätti heitteille
kohteli kaltoin, piteli pahoin
löi laimin sekä jätti heitteille
rikos jatkettu, törkeä, tappo
vain jäi aieasteille

toisen ottaa toista rääkätäkseen
toista rääkätäkseen ruojan lailla
toisen ottaa toista rääkätäkseen
toista rääkätäkseen ruojan lailla
tuumin vakain, harkiten rääkätäkseen
julma, sääliä vailla

mä en herännyt tänä aamuna
tänä aamuna mut herätettiin
mä en herännyt tänä aamuna
tänä aamuna mut herätettiin
pantiin päiviltä tänä aamuna
väärä rakkaus pakettiin


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti