sunnuntai 18. joulukuuta 2011

kiri-kiri Petteri *

kaikista poroista
oot välkky varsinainen
kiri-kiri, Petteri, takanas vasa jokainen

kiri-kiri, Petteri, joulupukin on ehtiminen
ukkia usuta
GT-karttaa on lehtiminen
kiri-kiri, Petteri, ainakin mun on pelehtiminen

no, pukkikos kysymään
poitsu, kerro toiveesi
mun ainoo lahjakaipuu
pieni rokkenrollijeesi
Petteri sorkat alleen
noin vain kuin fotosynteesi

kiri-kiri, Petteri, joulupukin on ehtiminen
ukkia usuta
GT-karttaa on lehtiminen
kiri-kiri, Petteri, ainakin mun on pelehtiminen

ja pukkihan utsimaan
tytsy, kerro haaveesi
mun ainoo lahjatoive
humpalle antiteesi
kun Petteri hyökkää, ei
luonnu iskelmäpeesi

kiri-kiri, Petteri, joulupukin on ehtiminen
ukkia usuta
GT-karttaa on lehtiminen
kiri-kiri, Petteri, ainakin mun on pelehtiminen


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti