perjantai 16. joulukuuta 2011

kaamee oot *

en mä tiedä, miksi sua lemminkään
ei sun kanssas pitäs viihtyy yhtään kenenkään
on tavat sulla ku peijoonilla pedon pesässä
päästät mut sisään suunnilleen kerran kesässä

nooh, joskus sä oot niin suloinen kuin mikäkin
oikkujas seuratessa menee terveys ja ikäkin
hoidat mulle bluussii kai tyydytyksekseis
hoidat mulle bluussii, no, ryydy itsekseis

mä autoin sua, kun ei sulla ollu takkii talvisäälle
mä autoin sua, kun ei sulla ollu ku huuli leivän päälle
sä oot nainen sitä lajii, joka ei käy älliin
otat mun rahat, syydät ne toiseen sälliin

joo, oot nainen sitä lajii, sitä ei voi kiistää
sä oot nainen sitä lajii, joka järjen riistää
hoidat mulle bluussii kai tyydytyksekseis
hoidat mulle bluussii, no, ryydy itsekseis


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti