sunnuntai 22. toukokuuta 2011

turpa kiinni blues *

aina kun mä kuljen alas katua
näen vanhan heilan, saan taas katua
turpa kii, beibi, turpa kii
mä vielä sammutan sun aivot, beibi, saan sut tainnoksiin

lohdutella en voi ees mä itseäin
kelminaisten kuonat valuu muhun päin
siis turpa kii, beibi, turpa kii
mä vielä sammutan sun aivot, beibi, saan sut tainnoksiin

viikonloppunaiset ne vain apinoi
kunnon miehen maineen aina kolaroi
turpa kii, beibi, turpa kii
mä vielä sammutan sun aivot, beibi, saan sut tainnoksiin

kun tussarilla hääsin ulos tuvasta
beibi kysyi aseenkantoluvasta
turpa kii, beibi, turpa kii
mä vielä sut ammun, beibi, paan sut tainnoksiin

aina kun mä kuljen alas katua
näen vanhan heilan, saan taas katua
turpa kii, beibi, turpa kii
mä vielä sut ammun, beibi, paan sut tainnoksiin



Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti