sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

jos et mua tarvitse *

jos et mua tarvitse
sano se itse
turvaudun huoraan
tai hirttäydyn nuoraan
turhaan odotin
varaas' perustin
tahdon pois
oi-joi-joi, pois

jos et mua kaipaa
mua ala jo kaihtaa
litomaan lähden
jo järkeni tähden
turhaan odotin
olin kannustin
tahdon pois
kuin en ees ollut ois

ihmiset aina sanoi, kulta, ettei susta ole mihinkään
ja ettei sussa, beibi, ole siveydestä merkkiäkään
vaikk' viisaammat mua silloin katseli syrjäkarein
mä syömmessäin tiedän, että aina parhaani tein
mut' päästänyt oot taas miehet toiset sua astumaan
siks' mä totuuden sanon, ja sanon sen kokonaan

en sua rakasta
tulen yöjalasta
en sua jaksa
maksa mulle taksa
häivy jo, pliis
kuulit oikein, presiis
sua inhoan
oon mieluummin ilman


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti