torstai 23. kesäkuuta 2011

lentokoneblues *

mä haluun kyytiin mun koneen
mä haluun kyytiin mun koneen
mä haluun kaarrella
mä haluun kaarrella sun maitas
ja jos sut, lemmentyttö, nään
mä höhlä ohjaan tän koneen
mä höhlä ohjaan tän koneen alas

no, tässä mun käsi
no, tässä mun käsi
senkus hylkäät mut minne lie
senkus hylkäät mut minne lie
vaan annahan jos väärin hylkäät
sen jälkeen et hylkääkään
sen jälkeen et hylkääkään sie

ja tekee mieli talloo
tekee mieli talloo
tekee mieli maata
tekee mieli maate panna
ja tekee mieli rakastella
mut mimmi ei missään
ei missään eikä anna

on täysi ikäs ja kokos
on täysi ikäs ja kokos
sun pitäs tietää, mitä haluut
sun pitäs tietää, mitä haluut, niin
ja sinä päivänä, kun jätät mut
en vuokses pikaistu
en vuokses joudu pikaistuksiin

mä tunnenhan lyylisein
mä tunnenhan lyylisein
se kohta pomppaa
se kohta pomppaa vois
kun saa tän käsillä olevan kirjeen
jo lemmin lempeni
jo lemmin lempeni pois


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti