keskiviikko 25. elokuuta 2010

ryhdy annantaan *

lempeähän mä himoan
lemmellesi itseni orjuutan
anna mulle vaan, niin, ryhdy antamaan
kuulet, käyn jo mankumaan
ryhdy annantaan

Hölttä virkkoi teurastajalle
tartten murua rinnan alle
anna mulle siivu, niin, ryhdy antamaan
potkaa, kinkkua, ryhdy annantaan

mellilän melli on imaraa
sun tikkaris parempaa tavaraa
anna kun lipaisen, niin, ryhdy antamaan
anna kun imaisen, mua namituttaa

Maija maitomiestä määrää
kermaa runsain määrin kyörää
anna vaahtosuut, niin, ryhdy antamaan
otan kii kun tuut, mua vatkatuttaa

kuule, kun parun kyykylläin
sieluni tyyntyis helposti näin
anna mulle vaan, niin, ryhdy antamaan
en jaksa odottaa, jo ryhdy annantaan

Haja Hujalle, kullalleen
tuun hulluks, ala tullalleen
anna mulle vaan, niin, ryhdy antamaan
puutos jo riittää, ryhdy annantaan

pässiä rupesi tökkimään
kun ei se pääse pökkimään
anna mulle vähän, niin, ryhdy antamaan
luikerra tänne, ryhdy annantaan


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti