keskiviikko 25. elokuuta 2010

paijaa mua *

körmy, julmetun ihanainen sä oot
körmy, kaikki muut ne varrotkoot
tiedät, ei mulle oo, ei, ei mikään muu kukaan
osaat silittää mua aina myötäsukaan
oot jotain, joo, ihan vastustamatonta
ei mussa kohtaa, körmy, suutelematonta

körmy, paijaa, paijaa mua vaan
kyllä, körmy, pyydän sitten lopettamaan
körmy, paijaa, paijaa lisää, oo, luoja
körmy, oot mun onnentuoja

sun isäs taitaa olla kupido
helli mua, mun oma stupido
ota mut syliin ja senkus raijaat
tuntuu niin, niin justiin, kun mua paijaat

körmy, paijaa, paijaa mua vaan
kyllä, körmy, pyydän sitten lopettamaan
körmy, paijaa, paijaa lisää, oo, luoja
körmy, oot mun onnentuoja

sun isäs taitaa olla kupido
helli mua, mun oma stupido
ota mut syliin ja senkus raijaat
tuntuu niin, niin justiin, körmy, kun mua paijaat


Uudenmaan Kuuro-Zake


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti