keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

luudasta tomut *

aion nousta aamuun
uskon luutani tomuttuvan
mä aion nosta tähän aamuun
uskon mun luutani tomuttuvan
likka, se jota lemmit, se saa mun asuinluvan

aion heittää kirjeen
soittaa jokaiseen tuttuun kylään
mä aion heittää kirjeen
soittaa jokaikiseen tuttuun kylään
jollei sua löydy Liedosta, kaikki viittaa Rymättylään

emmä haluu naista ketään
joka haluu jokaista joka hoippuu vastaan
emmä haluu naista yhtään ketään
joka haluu jokaista jonkunlaista joka hoippuu vastaan
siveä sipuli et oo, katujen kauhu suorastaan

uskotaan, uskotaan 
mä palaan kotikunnaille
usko pois, usko pois 
mä palaan takaisin kotikunnaille
rääkätä voit täällä, likka, siellä et tuu halmeille maille

aamulla meikäläinen herää
usko pois, mun luuta tomuttuu
aamulla meikäläinen herää
usko pois, mun luuta tomuttuu
likka, se jota lemmit, se mörskääsi asuttuu

mä otan yhteyttä Saimiin
siinä vasta kunnon kissa
joo mä otan yhteyttä mun Saimiin
siinä mulla vasta kunnon kissa
jollen löydä Raisiosta, narttu lienee Naantalissa


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti