torstai 24. kesäkuuta 2010

kantripoika Pohjanmaalta

mä oon kantripoika Pohjanmaalta
kantripoika pohjanmaalta

mä tulin stadiin käärmeitä taskussani
mä tulin tänne käärmeitä taskussani

miehet ei huomaa
mutta pikkulikat tajuaa

mä laulan niille Jeesuksesta
mä laulan niille Jeesuksesta

kun mä vierailen, kuljen takaoven kautta
kun mä vierailen, kuljen takaoven kautta

miehet ei huomaa
mutta pikkulikat tajuaa

käärmeitäni sun lakanoissas käytän
käärmeitäni sun lakanoissas käytän

mä sinut ikuisella rakkaudella täytän
mä sinut ikuisella rakkaudellani täytän

miehet ei huomaa
mutta pikkulikat tajuaa

tuli kantripoika Pohjanmaalta
kantripoika Pohjanmaalta

vaan kun mä lähden täältä, niin likat perään itkee
kun mä lähden täältä, niin likat perään itkee

miehet juo viinaa
mutta likat saa muuta


yks Kake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti