lauantai 23. huhtikuuta 2011

mun business on blues (nro. 1)

sanot, etten voi mennä
mut mä en takaisin lennä
tottua saat yksin elämään
toisaalle käännän mun pään

se uusikin jo unohtua sai
vollottamaan jäi sekin kai
mitäs noista, eteenpäin
säihkysääret tuolla näin!

(mä sanon)
beibi, kerää luus tai tuki suus
mun business on blues

mitä sä siinä valitat
turhaan mulle papatat
mä en taakse tsiigaa
en menneitä funtsi liikaa

kato beibi, sä mua siedät
vaikka itsekin sen tiedät
etten pysähtyä mä voi
luoja musta mieron loi

(mä sanon)
beibi, kerää luus tai tuki suus
mun business on blues

se on beibi wam bam
ja ehkä thank you mam
sitten kapakkaan kipaisen
kanssa Zaken ja Huuskosen

(mä sanon)
beibi, kerää luus tai tuki suus
mun business on blues

likka, kerää luus ja tuki suus
mulla on kierrossa jo joku uus


yks Kake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti