torstai 17. maaliskuuta 2011

jokivarsiblues *

jos sun mies menee mäkeen, mut' sua silti panettaa
jos sun mies menee mäkeen, mut' sua silti panettaa
palaa parman lailla Lietoon vaikka koko yöksi nussimaan

on mulla nainen Parkanossa, mulle antaa koko Pirkanmaa
on mulla nainen Parkanossa, mulle antaa koko Pirkanmaa
vaan kun on lietolainen nainen, ei parane valittaa

en sen kummemmin sano vaan kultahampaitaan tuo mainostaa
en sen kummemmin sano, kultahampaitaan tuo mainostaa
on sillä oikeudet mun kaluun, se mun sielun omistaa

mä painun Pöytyälle ja sen mimmin otan mukaani
mä painun Pöytyälle ja sen mimmin otan mukaani
silloin muuttuu joen varsi pian fiilailulavaksi

kunnes mehu virtaa, voit puristaa mun sitruunaa
(mehut virtaa pitkin poikin, beibi, kyllä sä tiedät)
kunnes mehu virtaa yli, voit puristaa mun sitruunaa
(sitä mä tarkoitan)
mä palaan vielä Lietoon vaikka ajatus jo kammottaa


Salama-Huuskonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti