tiistai 15. helmikuuta 2011

beibi, älä mee *

beibi, älä mee
beibi, älä mee
beibi, älä mee
Uuteen Kaarlepyyhyn
lempein ei laimee

beibi, lamppus himmee
lamppus himmee
lamppus himmee
pitkin pitkää yötä
beibi, älä mee

beibi, älä mee
beibi, älä mee
beibi, älä mee
Uuteen Kaarlepyyhyn
lempein ei laimee

oon rakki vainen
oon rakki vainen
oon rakki vainen
saat luvan olla mun
keksikäs tukkilainen

beibi, älä mee
beibi, älä mee
beibi, älä mee
Uuteen Kaarlepyyhyn
lempein ei laimee

lähti ääni vaimee
lähti ääni vaimee
lähti ääni vaimee
kun mies Kainuuseen
beibi, älä mee

beibi, älä mee
beibi, älä mee
beibi, älä mee
Uuteen Kaarlepyyhyn
lempein ei laimee

älä huuda mun nimee
älä huuda mun nimee
älä huuda mun nimee
orjuus senkun jatkuu
beibi, älä mee


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti