sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

mojokäsi *



mun on mentävä Loviisaan
mun on saatava mojokäsi
mun on mentävä Loviisaan
mun on saatava mojokäsi
mun on pantava mun nainen
niin että maittaa vain tää yksi pläsi

maa niin kylmä viime yönä
ainoo peti, patja, pielus mulla
maa niin kylmä viime yönä
ainoo peti, patja, pielus mulla
mä heräsin tänä aamuna, huuli pyöreenä kuin tupakkarulla

mä makaan, mietin
mun täytyy hommaa mojokäsi
mä makaan, mietin
mun täytyy hommaa mojokäsi
mun pitää panna mun nainen
niin että maittaa vain tää yksi pläsi

vaan älkää menkö suomaan
että nainen panee niin kuin pani mut
vaan älkää menkö suomaan
että nainen panee niin kuin pani mut
pani karsinaan niin kuin panee possut, ammut

niin outona käy nainen
kun toista miestä tapailee
niin outona käy nainen
kun toista miestä tapailee
ei katso päinkään, omaan tahtiin hamppailee

noo, mä lähden menee aamulla
mä en vain mene pitkäksi aikaa
mä lähden menee aamulla
mä en vain mene pitkäksi aikaa
multa puuttuu mojokäsi
mä haen multa uupuvaa taikaa

sen mä saletisti teen


Uudenmaan Kuuro-Zake

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Täällä ei ollut ketään kotona. Koputtelin aikani. Kun kukaan ei vastannut. Lähdin pois. :)

    VastaaPoista