torstai 23. kesäkuuta 2011

rösseliblues *

näin tänne tulin, sulobeibi
yksinäinen oon
mulla ei oo ketään
avuks savukkeenpolttoon
ota esiin mun rösseli
koko yön se käryää
esiin vaan mun rösseli, beibi
kunnes vetävän käteen jää pää

mun piti lähtee kaupunkiin
jotta röökini saan punahehkuun
naiset maalla vain ne vaihtaa
mun kessun ohrapehkuun
ota esiin mun rösseli
koko yön se käryää
esiin vaan mun rösseli, beibi
kunnes hyvät tuhkat pöllähtää

niin, tänne tulin, sulobeibi
vie tuhkatkin pesästäin
luoja, naiset tuolla noin ne
jo säikähtävät sytkäriäin
ota esiin mun rösseli
koko yön se käryää
esiin vaan mun rösseli, beibi
viimein jää paloylijäämää

yhden jutun heti kärkeen
ehdin tiedottamaan
ei tupakkini pitkänpitkä
ei myrkkypötkö paksuinkaan
ota esiin mun rösseli
koko yön se käryää
esiin vaan mun rösseli, beibi
lieskat lyö, kun huules täryää


Uudenmaan Kuuro-Zake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti